dimarts, 15 d’abril del 2008

La tortuga gigante de las galápagos


M'he adelantat el Sant Jordi. No ho he pogut evitar. Des de que vaig veure el llibre "La tortuga gigante de las Galápagos" de Rébecca Dautremer a la biblioteca que vaig decidir que havia de tenir un exemplar. 
És un àlbum preciós. M'agraden molt les il·lustracions d'aquesta autora i la història és d'allò més original. Una marieta que descobreix el poder de ser un mateix en mig d'una festa de disfresses delirant, on els gossos volen ser cacatues, els bous cocodrils del Mississipí i els eriçons, boes constrictors. I tot en format teatre.

No vull plegar sense donar noticies del projecte que hem engegat amb els companys de l'Ateneu. De moment encara és un embrió però cada dia hi estic més engrescada, espero que ho poguem tirar endavant perquè estic segura que serà a més d'enriquidor per a nosaltres, una molt bona pensada per la literatura infantil. Seguiré informant. Mentre, us deixo amb aquesta Tortuga tan especial. Aquesta vegada no és la Ballaruga, però igualment us desitjo.

Bona lectura!



 

1 comentari:

Oriol Quo ha dit...

Upsss!! La foto-portada del llibre em despista i confon!
Si el tens a mà... Em pots avançar quin tipus de lletra té?...

Vinga... Una abraçada!